Dr. Jekyll & Mr. McDuck
S1, E60: Scrooge buys a trunk at an auction, but the results are no bargain! A strange cologne in the old trunk causes the normally tight-wad Scrooge to turn into a fun loving spend-thrift! The Nephews must take Scrooge to London in hopes they can find an antidote to the cologne. Instead, they find the nefarious Jack the Tripper and must employ the haughty British detective, Mr. Shedlock Jones!