Dr. Octopus: Armed and Dangerous
S1, E4: When Peter arrives for a date with Felicia, she is kidnapped by corrupt scientist Doctor Octopus, in order to force her mother to provide him with ransom money in which she promised to fund his experiments. Peter then recalls meeting Octavius when his Uncle Ben took him to science camp when he was ten-years-old. When offended by J. Jonah Jameson, Doc Ock insists that he deliver the ransom money, however double crosses him and holds Jonah as a second hostage, demanding twice the ransom. Furthermore, Peter is unable to persuade the scientist to release them even after delivering the money. Spider-Man, however, defeats him and he is imprisoned.