Dr. Wendi: Coming to LA!
시즌 1, 에피소드 7: A visit from Ken's sister Wendi, a well-known doctor and TV host on a medical talk show, makes him secretly envious of her success, which brings out his petulant side when he's invited to be a guest on her program.