I'm a Monster Dracula
S1, E3: With a bolt of lightning and a flash of thunder, Dracula appears from hiding to tell us his unearthly tale. Unable to stand daylight, he rests in his coffin during the day, only appearing by night in the guise of a bat. This famous monster is out to get your blood.