The Ultimate Fighter Draft Dodger
S14, E7: An infected foot puts Roland's fight future in doubt. Annoyed by TJ's cockiness, Akira and Diego teach him a painful lesson in training. After the last preliminary fight, Dana announces the semifinal matchups.