Drag & Drop
S3, E3: When David brings free-spirit Georgie and redhead Sarah to the house, his keeper, Nicole, gets possessive. Natalie's keeper, Zakk's insecurity becomes an issue when he meets Natalie's new daters, businessman Sam, and fun loving, Darius.