Dramatics, Your Honor
S5, E15: Alicia enlists Cary as her lawyer when Nelson Dubeck approaches her to participate in a deposition regarding his investigation into election rigging. Meanwhile, Will continues the difficult defense of Jeffrey Grant as he faces off against a new prosecutor who proves to be a formidable adversary. Matthew Goode and Eric Bogosian guest star.