Draw Me A Cat
S2, E34: Louie and Yoko are having a pic-nic. A mouse steals a piece of cheese from them. Louie draws a cat to catch the mouse and get the cheese back. But the first cat is lazy and wants to nap. Louie must draw another one to play cat and mouse!