The King of Queens Dreading Vows
S6, E4: Endless complications make Doug and Carrie quickly regret their decision to renew their wedding vows. In the midst of the wedding planning Arthur is praying that his wedding present, aged Port wine, will go unused when he discovers the value of the fine wine on eBay.