Dream
S1, E1: Mexican star Andrés arrives in Spain to help the once great Betis football club. Midfielder Saúl is on the brink of stardom in Atlético, while Berizzo brings a human touch to managing the squad in Seville. Iñaki lends his speed to the Basque-only club, Bilbao, while Sports Director Quique hopes for a win for newcomer Girona. In tiny but fierce Eibar, president Amaia keeps her calm over setbacks.