Dreams Forever: Fill the Heavens with Light
S4, E39: The Golden Crystal’s power defeats Nehelenia, pushing her back into the abyss where she was originally sealed in. Refusing to go alone, Nehelenia tries to take Sailor Chibi Moon with her.