Behind Closed Doors: The American Family Dreams, Screams, and Warnings
S1, E4: Tam and Paul have a couples reading that reveals Paul must make a choice. Deena has Savannah's boyfriend over for dinner to get to know him. Mandy adjusts to her rigorous schedule at home with four kids and working on Jeff's Marriage More venture.