Drenching Dallas
S1, E13: Jack (Glenn Howerton) takes interest in a revenge mission on behalf of the A.P. Bio kids. Mary (Mary Sohn), Stef (Lyric Lewis) and Michelle (Jean Villepique) believe they've discovered an otherworldly presence at Whitlock.