Drift, Fly & Fire
시즌 1, 에피소드 1: The Stunt Heroes from the German company "Action Concept"ќ really let it rip. In the past they produced several award-winning stunts, but are always on the hunt for new spectacular scenes. This time stuntman Paul slides under an exploding vehicle. At the same time gangster bride Anna flies through the air.