Drive By
T1, E7: Dissed by a rude fruit vendor, Bret and Jemaine concoct an animated music video in retaliation. But as slights against the boys continue, Bret and Jemaine find themselves in the middle of a race war with anti-Kiwi mutha 'uckas. Meanwhile, Murray falls for a leggy blonde tech-support woman at his office, and asks the Conchords to help him write her a love song.