The Good Wife Driven
S7, E7: Alicia and Lucca join a case involving an automotive executive represented by Lockhart, Agos and Lee, and an employee represented by Louis Canning, who was involved in a crippling accident while test-driving a car operating in "driverless" mode. Also, when Ruth and Eli pursue Courtney Paige (Vanessa Williams), a potential campaign contributor, Peter moves back in with Alicia to present a united family image.