Driven
S6, E17: The team tries to locate a tow truck driver who rescues a young boy and becomes a hero -- and then vanishes. Linda Hunt (The Year of Living Dangerously) guest stars as Clare Bryson, a psychiatrist with the FBI. Recurring guest star Adam Kaufman appears as Brian Donovan.