Driver's Seat
S15, E32: Get behind the wheel and take control of the some of the largest, fastest, most powerful machines on the planet. These aren't your average vehicles--and handling one of these rides is unlike anything else. But you need more than just a learner's permit to take control of these vehicles...you need training, experience, and above all, guts--if you plan to sit in the Driver's Seat.