Driving Miss Crazy
S1, E13: When Nathan gets frustrated after he's forced to drive Carol around town for errands once again, he demands that she either learn how to drive or find another chauffeur. But when Debbie volunteers Adam to drive Carol, everyone's surprised when they form an unexpected bond.