Driving Miss Dalia
S1, E10: When Tessa gets her driver's license, Dalia hires her to drive her around to stalk her crush, Scott Strauss. As a result Tessa realizes that she and Scott might have feelings for each other. Meanwhile George and Noah's relationship is put to the test when George decides he wants to join the local country club.