Drowned World
시즌 4, 에피소드 16: In the fourth season finale, Allison tries to help a young couple who thinks their house is haunted, but her efforts result in murder. Meanwhile, Meghan Doyle tries to sell her controlling interest in Joe's invention and Joe tries to save his own stake in it.