Drug Fiend
S7, E18: In a case that hits too close to home for Brenda, a well-liked cancer doctor is brutally killed and his drug supply wiped clean. But the case could have a much wider reach than anyone suspects. To make matters worse, Captain Raydor has a new assignment that leaves Brenda questioning her loyalty to Pope. And Gabriel makes a significant life change.