DRUSTAN, CELT WHO WOULD BE CHIEF
S1, E3: Well-known for their ferocity, the Celtic population once dominated most of Europe. Conflict and war were daily occurrences, but there was more: a great admiration of heroic deeds, a religion based on sacrifice, and a fight for the greater good. Once united and fighting for the same cause, the Celts became a dangerous enemy... ferocious in battle and not to be tampered with.