Duck and Cover
S2, E8: McNulty is back to his old self, on a drunken binge of legendary proportions. Urged by fellow stevedores to fight Maui, Ziggy is again humiliated, but has a moment later at the bar. Worried about McNulty, Bunk tries to get Daniels, and Rawls, to take him on. After some labor, the wiretap is up--just in time to catch another disappearing can. A suspicious Sobotka meets with The Greek and Vondas, and they decide to change up. Herc and Carver register their imaginary C.I. And with the package still weak, business dries up for Bodie and Poot.