Dude Ranch
S3, E1: Our favorite family decide to don their cowboy boots and hats and head to Jackson Hole, Wyoming for some fun and adventure in the great outdoors. While vacationing on Lost Creek Ranch, they try their hands at a little cattle herding, skeet shooting and horseback riding; there are also some big firsts, a huge surprise and an actual face off between Jay and a foe - a cowboy named Hank!