Dude, That's Scary!!!
S1, E5: Though they're only up against a junior team, the club learns just how intense water polo, aka "water wrestling," can be. Minato's spirits are crushed by his own uselessness, but that night, Eitaro pays a visit and reveals a big secret he's been hiding.