Dude, Where's My Husband
S5, E17: Naomi meets up-and-coming mogul Jordan Welland, who hires her to plan events for his media empire. Annie, Adrianna and Silver plan a girl's night out for Naomi, which ends with disastrous results. Dixon starts to develop feelings for Michaela, and Liam finds out that the Cronus brothers plan to blame Navid for the cheating ring and is forced to befriend them to clear Navid's name.