Dude Where's My Ranch?
S14, E18: Homer writes a song about Flanders that becomes so popular, the Simpsons leave town to avoid hearing it played. They make it to a dude ranch, where Lisa falls for an older boy, while Homer and Bart get involved in a range war with a herd of beavers.