Duel
시즌 1, 에피소드 3: Appare and Kosame take in Hototo and dress his injuries. Al Lyon, representing the BNW motor company, arrives in Los Angeles and wants to rent the storehouse that the pair are staying in, so Appare proposes that they race for it.