Sed de Venganza Dueña de nada
S1, E6: Fernanda murders Eugenio and sets fire to the house while she tells Mirna of her plans to collect the inheritance and search for her daughter. Alfredo, frustrated with the Del Pino Corporation, confronts Roberto. Francisco takes Ana to a clinic under another name, causing astonishment at her kidnapping. Brenda's father asks her to spy on the Del Pinos, and she agrees. Francisco and Marcelo meet the Del Pinos. Elisa is reunited with her ex-boyfriend, but Fernanda goes ahead, using her seduction, which provokes Francisco's anger. Mirna advises Tania to stay away from Alonso.