Dum Diddy Dum Diddy Doo
S5, E3: Tired of dating vapid young women, Charlie allows Alan to introduce him to a sophisticated, intelligent municipal court judge, Linda (recurring guest star MING WEN - "ER," "The Joy Luck Club"). Unfortunately, intimidated Charlie behaves so badly at dinner that Linda refuses to see him again -- until he ends up in her court. Meanwhile, Jake won't stop talking on his cell phone.