Dummy
S1, E2: When an automotive expert is found dead, ironically after a strange hit-and-run accident, Ned suspects there's more to the story, especially when he finds out that the deceased worked for a company that was about to launch an experimental car. Meanwhile, Chuck wants some answers about how Ned brought her back to life.