Dumpster Diners
S2, E22: In this episode, Angela Kinsey, Kel Mitchell, and Tim Chantarangsu, join Tiffani Thiessen to check in with trash-eating DUMPSTER DINERS, and talk about how people use food as natural HOME REMEDIES.