Duncan vs. Duncan
S2, E5: When Bob and Amy plan to go away for a night, Teddy and PJ decide to throw a house party. However, the party is compromised when Bob and Amy get into a huge fight. Teddy desperately tries to get them to reconcile by teaching Charlie how to say "I sad."