Duncan's Got Talent
S1, E16: Spencer agrees to do a dance routine with Teddy for the school talent show, but when he realizes how bad of a dancer she is, he tries to fake an injury to get out of it. Meanwhile, Jo convinces Gabe she wants to help him run for class president.