Dwayne "The Rock" Johnson & Dany Garcia
Сезон 1, серия 8: Dwayne "The Rock" Johnson and Dany Garcia discuss their acquistion of the XFL and play Dos and Don'ts. Plus Cari and Jemele share their thoughts on President Trump and coronavirus.