Dysfunction
시즌 2, 에피소드 6: After a robbery gone wrong ends with a murder and kidnapping, the team races to rescue a mother and daughter whose abductors are not what they seem. Also, Crosby enters a new living arrangement, on FBI: MOST WANTED.