E ho'oko kuleana
S8, E18: The ex-wife of the man who shot Danny comes to Oahu and reveals how Danny's protection during a dangerous domestic dispute when he was in New Jersey helped save her life. Also, Tani and Junior are assigned to walk the beat as uniformed officers for the day, and Adam is framed for the murder of the crime boss he has been tracking.