E 'Imi pono
S5, E15: When a journalist is killed, Five-0 must use his past reporting to hunt down a presumed dead Congolese warlord who is alive and well living on Oahu. Also, as Valentine's Day approaches, Danny overreacts when Grace's texts to a boy start accidently coming up on his cell phone. Barkhad Adbi guest stars as the Congolese warlord.