E Pluribus Unum
S5, E1: In the aftermath of a deadly attack on the White House, Elizabeth tries to keep a major nuclear disarmament deal from falling apart while a manhunt for the attackers brings D.C. to a halt. For advice, Elizabeth turns to former secretaries of state (guest starring as themselves) Madeleine Albright, Hillary Clinton and Colin Powell, on the fifth season premiere.