Eagle Attack
시즌 1, 에피소드 2: Vasu threatens to throw Pushpavalli out of the PG if she doesn’t pay her deposit by the end of the day. An ornithologist that was scheduled to conduct a bird workshop at the library cancels after being attacked by an eagle. Pushpavalli steps in to host the workshop in the hope of earning some extra money, until she hears that Nikhil is outside T-boi's shop.