Ear Scorn Registry Manuscript
시즌 2, 에피소드 20: When Colleen goes to Tim for help with an embarrassing ailment, she begs him not to tell the family. Also, Dougie enlists Joan to help her buy a gift for Matt and Colleen’s wedding; Heather gets jealous when her friends want to include Jen in their mommy group; and Professor Sinclair Wilde encourages Joan to ask her family to read a draft of her book.