Earth is a Twin-Tail World
S1, E1: Soji Mitsuka loves the twin-tail hairstyle. Following his first day of high school, he and his childhood friend Aika Tsube are enilisted by a mysterious woman named Twoearle to fight an evil force that threatens twin-tails worldwide!