Earth
S1, E4: As Earth’s climate changes, the once-stable natural systems that we rely upon are being thrown into chaos. Intrepid scientists, local tribes and giant megafauna from the Arctic to the Amazon reveal how science, nature and tradition can help prepare us for a fast-changing future.