Easter
S4, E16: Suspicious that people are making fun of her, Amy (America Ferrera) and Jonah (Ben Feldman) spy on Cloud 9 employees through the security system, while Dina (Lauren Ash) tries to track down an unsanctioned Easter Bunny in the store. Glenn (Mark McKinney) preps for his church’s Passion play.