Easy Com-mercial, Easy Go-mercial
T4, E11: To compete with fellow “restaurateur,” Jimmy Pesto, and his blowout Super Bowl event, Bob is determined to create a Bob’s Burgers commercial to air during the “big game.” In an effort to outshine Pesto, the Belchers recruit Randy, a documentarian, to assist with the filmmaking and hire on former pro football star Connie Frye to be the celebrity endorser.