Easy For You to Sleigh / Wishy Washy / Who's to Flame?
S3, E4: Episode four of the HTF TV series finds Lifty and Shifty disturbing Flippy's peace on earth, lumpy blowing it trying to fix Petunia's pipes and the heat gets turned up as Mime fans the flames in the kitchen.