Eat Your Own Cooking
S1, E5: Alvey fantasizes about revenge and questions his self-control; Lisa's father comes to town; Nate's love life heats up; Keith and Ryan struggle with loneliness during Family Day at the halfway house; Alvey advises Lisa to forgive Ryan.