LeAnn & Eddie Eating and Tweeting
S1, E4: After being prompted to keep a low profile, LeAnn accidentally tweets a picture of her butt, which causes a minor PR stir that she tries to defuse. Ultimately she enlists her husband and his posterior to help distract people from the situation.