Wear Whatever The F You Want Eclectic Bohemian
S1, E4: Aspiring artist Akemi has left a corporate job to pursue her dream as a visionary artist, but she struggles with personal style and craves her parents' approval. Enter Stacy and Clinton, ready to create a bold, artsy look that truly reflects her creative spirit. Together, they empower Akemi to embrace her vibrant identity, boosting her confidence to thrive as the artist she was meant to be.